Regulamin strony
Polityka prywatności
§ 1
Postanowienia ogólne
- W wykonaniu zobowiązania wynikającego z art. 8 ust. 1 pkt 1 i art. 20 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422, ze zm.) oraz art. 173 ust. 1 pkt 1 Prawa telekomunikacyjnego (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243 z późn. zm.), tworzy się niniejszy regulamin strony internetowej Kancelarii [Kancelaria Adwokacka Adwokat Ryszard Jagiełowicz].
- Regulamin określa zasady korzystania ze Strony Kancelarii, włączywszy warunki zamawiania, przesyłania i otrzymywania Wiadomości o Wydarzeniach oraz warunki składania CV przez Stronę internetową.
- Podmiotem odpowiedzialnym za Stronę jest Kancelaria.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej https://www.rjadwokat.pl w formie umożliwiającej nieodpłatne utrwalanie, przechowywanie oraz odtwarzanie przez Użytkownika, korzystającego ze Strony Kancelarii. Treść zawarta w niniejszym Regulaminie może być utrwalana i zwielokrotniana przez Użytkownika dowolną techniką na dowolnych nośnikach w celach związanych z korzystaniem ze Strony Kancelarii oraz świadczonych na niej usług.
§ 2
Definicje
- Określenia w Regulaminie napisane wielką literą, o ile w Regulaminie nie zaznaczono inaczej, mają znaczenie jak niżej:
Administrator – administrator danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”;
Dane Osobowe – dane osobowe w rozumieniu RODO
Kancelaria – Kancelaria Adwokacka Adwokata Ryszarda Jagiełowicza, ul Zwycięstwa 148/3, 75 – 613 Koszalin, NIP 6711733935, REGON 321403399;
Regulamin – regulamin udostępniony na stronie internetowej pod adresem https://www.rjadwokat.pl;
Strona – strona internetowa Kancelarii pod adresem https://www.rjadwokat.pl;
Użytkownik – każdy podmiot korzystający ze Strony;
Newsletter – informacje o wydarzeniach, publikacjach i wszelkich innych działaniach, w których uczestniczą osoby z Kancelarii, przesyłane na wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej; zamówienie przesyłania Newslettera jest dostępne na Stronie w zakładce „Newsletter”.
§ 3
Zasady korzystania ze Strony Kancelarii
- Regulamin określa zasady działania Strony.
- Korzystanie ze Strony jest nieodpłatne, dobrowolne i dozwolone dla wszystkich Użytkowników.
- Korzystanie ze Strony przez Użytkownika oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 4
Prawa i obowiązki Użytkownika
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Strony zgodnie z Regulaminem, przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
- Regulamin zabrania, w szczególności:
– podawania nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd informacji lub danych osobowych;
– rozpowszechniania nieprawdziwych, sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami informacji na temat treści zamieszczonych na Stronie;
– naruszania w jakikolwiek sposób dóbr osobistych Kancelarii, osób z nią związanych lub osób trzecich;
– ingerowania w działanie Strony, w tym zmianę kodu Strony, używanie lub zamieszczanie wirusów, robaków, trojanów, niedozwolonych rozszerzeń i innych mechanizmów mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Strony lub oprogramowanie albo urządzenia Kancelarii lub Użytkowników.
§ 5
Wymagania techniczne i pliki cookies
- Korzystanie ze Strony możliwe jest gdy Użytkownik posiada urządzenie z dostępem do sieci Internet, z przeglądarką internetową.
- Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym (odbiorczym) Użytkownika. Pliki cookies służą zapewnieniu prawidłowego działania Strony oraz celom statystycznym, np. badaniu popularności poszczególnych zakładek i usług.
- Użytkownik może uniemożliwić przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym poprzez odpowiednie skonfigurowanie przeglądarki internetowej.
- Użytkownik może usunąć przechowywane pliki cookies z urządzenia końcowego poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej lub inne oprogramowanie. Sposoby usuwania plików cookies można znaleźć pod odpowiednimi adresami przeglądarek internetowych, np.:
– Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
– Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
– Microsoft Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
§ 6
Dane osobowe
- W odniesieniu do Danych Osobowych przedstawionych przez Użytkownika przy użyciu Strony, Kancelaria pełni funkcję Administratora.
- Administrator przetwarza Dane Osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami RODO oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego w zakresie ochrony danych osobowych.
- Administrator stosuje niezbędne środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu Danych Osobowych przesyłanych drogą elektroniczną przez osoby nieuprawnione. W szczególności, do formularzy kontaktowych Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania Danych Osobowych.
- Cel przetwarzania danych w konkretnym przypadku oraz inne wymagane prawem informacje są podawane przy zbieraniu Danych Osobowych.
§ 7
Kontakt i reklamacje
- Kancelaria dokłada należytej staranności celem zapewnienia właściwego działania Strony. Użytkownik ma prawo zgłaszania zastrzeżeń co do działania Strony, na adres poczty elektronicznej: kancelaria@rjadwokat.pl.
- Zgłoszenia i reklamacje, o których mowa w punktach 1 i 2 powyżej powinny zawierać szczegółowy opis zastrzeżenia i adres poczty elektronicznej Użytkownika, aby Kancelaria mogła wysłać do Użytkownika odpowiedź na zastrzeżenia.
- Kancelaria może zwrócić się do Użytkownika o przekazanie dodatkowych informacji, potrzebnych do udzielenia odpowiedzi.
- Kancelaria zobowiązana jest do udzielenia odpowiedzi w terminie 14 dni od otrzymania pełnej informacji, w tym szczegółowego opisu zastrzeżenia i adresu poczty elektronicznej Użytkownika.
§ 8
Odpowiedzialność
- Ze względów technicznych może dojść do nieprawidłowości w działaniu lub awarii uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie ze Strony. Może także nastąpić okresowe wyłączenie dostępu do Strony ze względu na jej modernizację.
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte działania lub brak dostępności Strony wynikające lub związane z przyczynami wskazanymi w pkt 1 powyżej lub z innych przyczyn niezależnych od Kancelarii.
§ 9
Zmiana Regulaminu
- Kancelaria ma prawo do zmiany Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w momencie umieszczenia zmian Regulaminu na Stronie lub w innym dniu wskazanym w zmianach do Regulaminu.
§ 10
Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu, zastosowanie mają odpowiednie przepisy, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121, ze zm.), RODO oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego w zakresie ochrony danych osobowych.